De Leap WBSO Portal is een complete applicatie waarin uw adviseur van Leap en ook alle medewerkers van uw bedrijf werken om de WBSO-administratie optimaal uit te voeren.
In de portal wordt alle correspondentie en verantwoording verwerkt. De medewerkers van uw bedrijf verwerken hun uren en inhoudelijke verantwoording terwijl de WBSO-projectleider van uw bedrijf kan sturen op de resultaten en voortgang.
Wij helpen u bij de implementatie. U kunt projecten beheersbaar verdelen in subprojecten en hieraan medewerkers koppelen. Wanneer een medewerker achter blijft in de registratie wordt hij/zij en u hiervan op de hoogte gebracht.
Al uw S&O-medewerkers krijgen een login en kunnen vanaf hun smartphone, tablet of PC uren schrijven en projectadministratie uploaden. Het registreren van S&O-uren en het opbouwen van een projectdossier was nog nooit zo eenvoudig!
Al uw S&O-medewerkers krijgen een login en kunnen vanaf hun smartphone, tablet of PC uren schrijven en projectadministratie uploaden. Het registreren van S&O-uren en het opbouwen van een projectdossier was nog nooit zo eenvoudig!
Koppel uw documenten aan de WBSO-projecten en voer eenvoudig factuur- en betaalgegevens in. U kunt dus heel makkelijk overige S&O-kosten koppelen aan uw S&O-projecten. Hierdoor heeft u een compleet overzicht van uw S&O-projecten met de loonkosten en overige kosten en wordt de melding aan RVO eenvoudig.
Stel herinneringen in voor uw S&O-medewerkers voor urenregistratie en specifieke deadlines, waardoor uw interne proces wordt gestroomlijnd.
Documenteer uren, kosten en BSN’s vanuit een makkelijk gegenereerd overzicht.
Het totale aanvraagproces wordt in de portal opgeslagen, zodat u alle correspondentie altijd direct bij de hand heeft (kopie aanvragen, vragenbrieven, S&O-verklaringen).
Geef tijdens de aanvraag uw input online aan uw adviseur van Leap. U hoeft dus geen informatie heen en weer te sturen per e-mail.
Iedere gebruiker heeft zijn eigen bevoegdheden en ingevoerde data is 100% transparant voor de WBSO-projectleider en voor RVO tijdens een controle.
U heeft alle correspondentie rondom uw aanvraag op één centrale plek.
U kunt uw bestaande urenregistraties eenvoudig opnemen in de portal.